TV Gelderland op bezoek in het museum.

Ook in het Brabantse land aandacht voor onze colectie die naar Overloon gaat, klik op de link voor het interview met directeur Erik van den Dungen.

Interview met Overloon directeur Erik van den Dungen

Zie ook de opnames onderin dit bericht.

Auto Omroep gelderland TV

Vandaag vrijdag 2-10 is een cameraploeg van Omroep Gelderland in het museum geweest en ze hebben uitgebreid onze bezoekers, vrijwilligers en collectie gefilmd.

4 vrijwilligers op TV 575

Verder heb ik uitleg gegeven over de op handen zijnde sluiting van het museum  op 20 december 2015 en de verhuizing naar Overloon.

van Bemmel TV opname2015

Familie van geheim agent van Bemmel van onze parachute trouwjurk was toevallig op bezoek en worden geintervieuwd.

Lien Kreunen op TV 575

Eén van de oudste vrijwilligers (mijn moeder van 85 jaar) is een beetje zenuwachtig.

De uitzending was op dinsdag 6-10-2015 kijken vanaf 8 minuut en 50 seconden. Klik op de link hieronder.

Verhuizing Achterhoeks Museum 40-45 naar Overloon

Op de link hieronder een opname van TV8 regionale omroep.

Uitzending op regio8 TV Achterhoek