Expositie in stadje Bronkhorst zeer geslaagd.

In totaal 15 dagen hebben de vrijwilligers van van de historische vereniging Steenderen de expositie in het kleinste stadje van Nederland voor iedereen toegankelijk gemaakt.

Het is volgens Willie Pasman van de vereniging een geslaagde expositie geweest. Ruim 350-400 mensen hebben de expositie bekeken in die 15 middagen. Een goede score lijkt ons. Er is nog een school geweest en verder zijn er mensen van de gemeente Bronckhorst wezen kijken.

Een veelgehoorde reactie was dat het groter en completer was dan men had verwacht. Het Achterhoeks Museum 1940-1945 heeft deze expositie belangeloos ingericht, maar we hebben wel enkele toezeggingen gekregen van mensen die nog iets voor onze collectie hebben. We hopen dat het een signaalfunctie mag hebben voor de toekomst.