Ruim 25 veteranen op tweede bijeenkomst
.totaal museumcafe bew

De 2e editie van het Bronckhorster veteranencafé mag een groot succes genoemd worden. Ruim 25 veteranen waarvan sommige met hun partner bezochten deze editie op 6 maart. Het was gezelligheid troef. er werden natuurlijk de nodige "sterke" verhalen verteld.

goede gesprekken met elkaar bew

Initiatiefnemer J. Groot Roessink stelde voor om maandelijks de eerste dinsdag van de maand als inloopmiddag te houden. Alle aanwezigen waren het daar mee eens. Het zou wel leuk zijn als er ook nog een aantal jongere veteranen komen kijken. Er wordt daarbij ondermeer gedacht aan Nieuw-Guinea, Libanon, Bosnië en Afghanistan veteranen.

herinneringen ophlaen in het musem bew

Velen van hen waren ook nog niet eerder in het museum geweest en de meesten maakten van de gelegenheid gebruik om ook even binnen te kijken. Het hoge aantal Indië veteranen zorgde voor drukte in de wisselexpo “Onze jongens in Nederlands Indië”

expo onze joingens kreeg veel aandacht bew

Volop belangstelling voor de Indië expositie.

Eerstvolgende data telkens op dinsdag van 14 tot 17 uur in het museumcafe.

3 april, 1 mei, 5 juni, 3 juli, 7 augustus, 4 september, 2 oktober, 6 november en

4 december. Veteranen van alle lichtingen van harte welkom.